Onsdag

Cyklade till stallet idag, första gången i år:) Klarar fortfarande hela backen så jag verkar inte ha tappat alltför mycket kondition heller, det är ju kanon!;)
Jag började rida Tardee på plan, och han var duktig. Börjar lyssna mer och mer och idag både stannade och backade han utan att jag behövde ta i tyglarna så det går framåt:) Ska ju börja träna AR med honom också men fram till han kommit igång på riktigt tar vi det bara lugnt och gör lite basic westerngrejer så han får komma igång i huvudet också;) Det märks ju redan stor skillnad från i måndags så det går nog ganska snabbt:)
Sen var det Kristallens tur att komma ut på plan och träna. Just nu känns det som att vi mest bara står still och inte kommer nånstans för jag får problem med samma saker hela tiden och jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det. Så det är bra att Sandra kommer på söndag och kan rätta oss igen!;) Det är lika kul varje gång vi ska träna på traven, för jag kan verkligen inte rida lätt i den där sadeln, det är skitsvårt!x) Så jag känner mig som en liiten nybörjare på en stoor gammal ridskolehäst^^
Nej nu måste jag ta och börja dammsuga övervåningen, annars kommer mor min få spunk på mig när hon kommer hem! cya:) 

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Eftersom jag är typ värdelös på instruera folk utan rider bättre än vad jag kan visa så be vicky hjälpa dig hon ha säkert samma problem med macken ;0)) Så kan du få lite tips å så!

2010-03-10 @ 20:54:32
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0