Kursprovet

Nu är det klart!:) Gick väl sådär, men det känns riktigt skönt att det är gjort så man inte behöver tänka mer på det. Det var mindre än halva klassen som gjorde det så läraren blev lite småsur och sa att vi som gjorde det idag skulle få 3 extra poäng:):) Satt i över 2,5 timmar med det där provet så nu är jag lite småseg i skallen kan jag säga... Hahaha:)

Nu sitter jag på skolan och väntar på att pappa ska komma in till stan så jag kan åka hem med honom. Hade egentligen kunnat ta bussen, men jag orkade inte gå ner till busstationx) Men går nog ner och går på stan en stund innan jag far hem, om jag inte hittar nåt jätteintressant på datorn. Men det lär ju inte hända;)

Har haft jävulska problem med knäna idag, det känns som att det är nåt som trycker på en nerv eller nånting. Börjar bli så less på det här nu, speciellt när man inte ens kan sitta still utan att känna av nåt-.- Nä, när jag kommer hem blir det knäskydd på!

Ikväll ska jag till stallet också hade jag tänkt, man måste ju passa på när man inte har allt för mycket att göra;) Har inte vart där på 2 dagar, men det känns som en evighet-.- Ska fortsätta träna på böjningen med Kristallen. Övningen med halvvolterna börjar sitta ganska bra nu så det blir nog en hel del träning på att behålla voltspåret när vi flyttar in och ut på volten. Hon har lättare att svänga på vissa delar av volten av någon anledning, så tänker man sig inte för hamnar man på andra sidan av ridplanen efter några varv;)

Men nu ska jag nog börja gå ner mot stan så jag hinner titta på nåt innan pappa kommer:P Skriver nog mer ikväll efter stallet:) cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0