Fredag

Nu är jag hemma från stallet, blev en kortdag idag;) Red Kristallen på plan en stund och tränade på böjningen. Det gick faktiskt mycket bättre än förra gången!:) Halvvolterna blev samma storlek nästan hela tiden och hon hade en bra böjning. Utom när hon började spana in Wilmer på lösdriften då... Jag tror det är nån som är kär;) Struntade i traven, för snön håller ju på att smälta på plan nu så det är inte världens bästa underlag och vi vill ju inte dra på oss några fler skador! Så det får vänta till man kan börja lita på underlaget igen:) Vi har ju hela sommarn på oss;)

Tardee fick vila idag. Han har blivit riden fyra dagar i rad nu så jag tyckte han förtjänade en ledig dag:) Och sen kände jag mig lite lat också;)

Nu ska jag äta nånting tror jag, och sen ut och gå en sväng. Fortsätter finvädret hänger nog kameran med också:) cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0