Dagens...

DAGENS VILL HA: Sommar!:)
DAGENS KLÄDSEL: Ridkläder och sen mjukisbyxor och tröja
DAGENS FRISYR: Hästsvans;)
DAGENS LÅT: Holy Diver med Dio bara för det var längesen jag lyssnade på den:P
DAGENS PLANER: Dan är väl typ slut, men kanske börja om på Lost säsong 1? NOT!;)
DAGENS SAKNAD: Solen, hade töat så mycket snabbare om den hade hälsat på... 
DAGENS DUMMASTE: Statistiska centralbyrån som har ringt 5 gånger:(
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag kommer inte på vem Dafna pratar om på msn^^
DAGENS DROG: Hästlukt;)
DAGENS KÖP: Ingenting:P
DAGENS GODIS: Nåt som låg kvar i en påse från helgen;)
DAGENS HUMÖR: klad med k:)
DAGENS CITAT: inget speciellt
DAGENS ROLIGASTE: Seg-Tardee:)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha ha, seg-Tardee går gärna och lufsar långsamt och avslappnat. Men man kan säga åt honom att gå lite fortare om man vill :-)

2010-03-10 @ 19:22:04
Postat av: Sandra

Jag gjorde det några gånger men då började han trava så jag tyckte det var bättre att han gick i seeg skritt än i trav;)

2010-03-10 @ 19:54:10
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Helt rätt, du är så klok och förnuftig. Kram

2010-03-11 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0