200:)

Yeey, mitt 200:ade inlägg;) Idag blev det faktiskt inte stallet, utan jag har bara vart hemma och tagit det lugnt. Har sprungit runt med kameran här hemma också så här kommer en bildbomb:

Pappa lägger golv i mitt rum:)

Moonlight var linslus för en gångs skull:P

Chili♥

Mera Moonlight!:)

Sen försökte jag få Tabasco att posa snyggt med sina utställningsrosetter, men det gick inte så bra...

...för han ville hellre sitta på min rygg;)

Sen ville Joppe att jag skulle följa med och ta kort när han körde fyrhjuling, och eftersom jag inte hade nåt bättre för mig...

100kubikarn, som är till salu!;)





Nu ska jag inte tråka ut er med fler fyrhjulingsbilder;) Ska kanske kolla med Åsa om hon är hemma och isf hälsa på henne. Det var ju ett tag sen...

Så bloggar troligtvis mer ikväll:) cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0