Skolavslutning!

Idag var det ju skolavslutning, och jag hade med mig kameran! :)
Amanda och Karro innan det började :)
Dafna och jag
Joel var väldigt glad ;) Vi fick inte ta kort när han log^^
Gästbloggarn Berg var slutkörd! ;)
Sen var det en tävling där de hade delat upp alla NV1- och 2or i blandade grupper och vi skulle gå ner på stan och leta efter konstverk. Vårat lag hade 16/16(!!!) rätt så vi vann! :) Här är vi på prisutdelningen då vi skulle få ta emot det ärofyllda priset...
...varsin räknesticka signerad av alla lärare i naturlaget! :D ;)
Mange, Joel, jag med räknestickan i högsta hugg och Philip :)
Esteter i aulan :)
Dafna och Amanda :)
Efter avslutningen stack alla hem utom Philip vars buss gick sent och jag och Dafna då som skulle på körskolan, så vi gick till hamnparken och gjorde ingenting nån timme. För att liva upp stämningen knöt jag ihop Philips skosnören ;)
Mission accomplished! ;)
Så nu är det sommarlov! :) Känns inget speciellt med tanke på att jag ska jobba 6 veckor till innan jag får ledigt ;) Det jag firar nu är ju att jag aldrig nånsin behöver läsa mer kemi, so fucking awesome! :D

Kommentarer
Postat av: Dafna

Du bestämmer dig för att lägga upp bilder så lägger du upp dom enda bilderna jag inte ville att du skulle lägga upp, haha

2010-06-10 @ 21:39:31
Postat av: ida

vad fan är en räknesticka? xD

2010-06-10 @ 23:27:24
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dafna: Tönt! Du får trösta dig med att min blogg inte har så många läsare... ;)



Ida: Det är en avlång "sticka" (nähäää?) som man kan flytta mittendelen på så man kan räkna ut saker :) Här kommer jag och jag äger på att förklara! >.< ;)

2010-06-11 @ 06:17:20
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

okej, sånt är nog för smart för oss på media xD

2010-06-11 @ 14:50:53
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska jag vara helt ärlig vet jag inte heller hur man ska använda den x) Tur man fick med instruktionsbok! ;)

2010-06-11 @ 18:28:47
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0