Måndag

Idag var första dan på jobbet. Kyrkan i år också :) Jag planterade och vattnade blommor HELA dagen så det var ganska segt, men annars hade jag troligtvis bara suttit hemma och gjort ingenting så lika bra att tjäna pengar då man liks är ledig ;)
Nu sitter jag och försöker skriva ihop nånting om boken vi har läst på engelskan. Jag har läst halva boken så jag valde den enda frågan som inte hade nåt med handlingen att göra. Har skrivit typ 50 ord och känner mig klar. JÄVLA HELVETE!
Sen är jag irriterad på allt idag känns det som. Pissväder, skitsnack åt höger och vänster, en uppgift som inte har nånting men nånting att göra och ändå inte kommer ändra betyget men som vi måste göra ändå och ja you name it... Nä nu ska vi inte vara såna, happy thoughts Sandra. Happy thoughts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0