Amputera mina knän någon?

Ja aldrig ska det få vara bra nån gång. Har haft mycket värre med knäna de senaste veckorna än vad jag haft tidigare, men jag trodde bara det var att brosket under knäskålarna (som jag nött ner snett förut, därför jag haft problem...) som börjat växa ut igen. Men vi ringde till han som behandlade knäna och frågade, och han sa att jag troligtvis fått tillbaka inflammationen jag hade innan laserbehandlingen och tyckte jag skulle hoppa över ridningen i en månad (!!!!). Hur det har gått till fattar jag inte, det lilla jag ridit efter den behandlingen tycker inte jag ska ha gjort en sån stor skillnad, jag har ju typ bara skrittat och det tar ju ingenting på knäna :S Dessutom har jag ätit tabletter med bland annat gurkmeja som ska vara antiinflammatoriskt. Jag fattar ingenting! Extra surt är det ju att sommaren typ är enda årstiden jag verkligen har tid med hästarna -.- Så jag vet inte hur jag ska göra, jag kommer ju inte klara en månad, speciellt inte när jag inte tror det är det det beror på... O.o

Kommentarer
Postat av: Madde

testa akupunktur sånt gör susen =)

2010-06-29 @ 20:47:02
URL: http://maddeolofsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja man kanske borde prova det! :)

2010-06-29 @ 21:50:45
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0