Torsdag

Ensam hemma! :D Resten av familjen har åkt ut till Ulvön med båten, men eftersom jag jobbar imorgon kunde jag inte följa med utan jag tar färjan ut imorrn istället :) Så sköönt att det är alldeles lugnt och tyst och jag kan göra precis vad jag vill! ;)
Så ikväll hade jag tänkt att bara vara hemma och ta det lugnt :) Måste packa och fixa lite för imorgon så det bara är att duscha, ge kaninerna mat och slänga sig på cykeln mot holmen. Stort tack till Sofie som sköter kaninerna på lördag! :)
Tabasco på Burön för några år sedan :)

Sitter vid datorn nere i källaren nu istället för vid min, eftersom de tagit ut den i båten, så jag har hittat massa gamla bilder! :D Haha, skitkul att titta på nu! :)
Jag och ridskolans ponny Ohio på en hoppträning. 2007 tror jag det var ;)
Jag och Ghost efter min första hopptävling, clear round 50cm :)
Jag och Tabasco 2006 tror jag :P
Moonlight en dag gammal ;) Visst var han ehh... söt...? ;)

Ja det var ju några bilder iaf, finns så många fula jag inte vågar lägga ut! x)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härliga bilder. Tårtan skötte sig galant idag. Märktes tydligt att ni tränat i fyrkanten t.ex! Och satt som en gud i fåtöljen :-))

2010-07-15 @ 22:11:49
Postat av: ida

HAHA jag skrattade när jag läste: och jag kan göra precis vad jag vill...... så ikväll ska jag bara ta det lugnt, haha xD

2010-07-16 @ 07:53:15
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jeanette: Härligt! :D Haha ja den var inte helt fel ;)



Ida: Hahahaha! xD Det är först nu jag fattar vad jag egentligen skrev x) Men det jag tänkte då var att jag kunde göra vad jag ville när jag ville utan att någon kom och tjatade på mig ;)

2010-07-16 @ 20:54:51
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0