Tisdag

Kom hem från jobbet för en stund sen. Har vart en jättedryg dag, vi har rensat ogräs i nästan 2 veckor i streck nu så vi börjar bli ganska less... -.-
Igår red jag ut på Kristallen med Jeanette och Tardee som sällskap. Började lite med traven igen och då blev hon samma gamla pigga Kristallen som hon var förut! Skitkul var det! :D
Sen tog vi ut Orujo på plan och gjorde lite nya trail-grejer :) Han var jätteduktig! Det märktes att det var mycket som "sjunkit in" bara på ett dygn :)
Idag ska jag iväg och rida Orujo igen, men då ska vi inte ha några trail-hinder, utan vi ska bara fokusera på att försöka få honom att gå i en lägre form då han helst vill "krulla ihop sig". Blir det inte alltför sent kommer en rapport ikväll när jag kommit hem! :)
Den här bilden gillar jag skarpt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0