Lördag

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha skjutsat Joppe och Klump (Adam) till hamnfesten :) Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, så skönt att bara kunna ta det lugnt och ha massa tid på sig i allt man gör! Vid 1 for jag till stallet i alla fall. Red ut med Jeanette och Tardee upp till grusgroparna igen :) Kristallen var värsta segproppen idag! Blev omkörd av Tardee gång på gång, så det var verkligen ombytta roller! ;)
Sen har jag fixat lite mer skugga åt kaninerna så de inte dör av värmeslag ;) Sprayade lite vatten på dem också för att kyla ner lite extra, men då blev man inte så populär... Det är ganska roligt, när det ösregnar kan de sitta ute och bli dyngsura och de bara njuter, men när det är 26+ och jag kommer med sprayflaskan är det inte lika roligt längre ;)
Nu ska jag tjocka i mig tacos! Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0