Fredag

Nu har jag nyss kommit hem från hamnfesten :) Det var inte speciellt mycket folk tycker jag, mest bara småglin ;) Alla andra satt ju i öltältet... Var iaf där med Sofie, och efter ett tag träffade vi Björn och gick bort mot bilen/bussen eller vad det nu var^^ Sen kom några killar, och en av dem såg exakt ut som Calle Schulman! xD Hahaha! Sen var det en tant som kom och frågade vart jag köpt min tröja, för hon tyckte den var sååå fin. x) Så nu kommer tanten ha likadana kläder som mig. Kuuul... -.- ;) Nämen det var en ganska rolig kväll bortsett från att det var ganska lite folk och att vissa beter sig som divor :)
Nu ska kaninerna få mat och sen vet jag inte vad jag hittar på. Känner jag mig själv rätt lär jag inte gå och lägga mig än på ett tag... ;)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Ska du in på rix fm grejen idag? haha låter som du hade kul, du missade inte så mycket på festen för vi drygade bara dom 2 första timmarna. Förutom att jag klådde killarna i TV spel, yeaaa

smsa mig!

2010-07-03 @ 11:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0