Städdag...

Planerade som sagt att åka till stallet idag eftersom jag var hemma igår, men när jag såg termometern bangade jag...x) Så då var mamma snabb att säga: men så bra, då kan du ju hjälpa mig med städningen!:D:D Så ja, det var ju bara att sätta igång;) 
Imorrn börjar ju skolan igen, så det känns lite smådrygt. Men jag tycker ändå det känns bättre att börja imorgon istället för på måndag, för torsdag och fredag brukar inte vara så jobbiga, vi har varken matte eller fysik någon av dagarna;) Men hur jag ska kunna somna ikväll är ju ett mysterium. Men nu ska jag fortsätta med städningen så den blir klar snart och sen antingen fortsätta nere hos kaninerna eller börja med matten igen. OJ vilken rolig dag!;) Men är det varmare imorrn kanske jag kan åka till stallet då så det känns ju bra det iaf;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0