Söndag

Blev stalldag idag också:) Får passa på när man är ledig och det är fint väder!:P Började iaf med att rida Orujo, Linda ville ta några bilder till hemsidan;) Han har ju liite annorlunda steg jämfört med Kristallen kan jag ju säga;) Man svävar typ fram över ridplanen:) Sen är jag fortfarande inte speciellt bra på att rida med dubbla tyglar så det gick ju som det gick, men det var kul ändå:) Har inte ridit honom sen april så:P Snodde bilderna från Lindas blogg:







Snygging!:)
Sen red jag ut en sväng på Hilda, och hon var på G som vanligt!;) Kastar med huvudet och studsar fram över vägen med förhoppning om att jag ska tappa balansen så hon kan springa iväg, hahaha... Tur man gillar sur-ston:) Sen var det Kristallens tur att få träna lite AR på plan. Då hon väl koncentrerade sig var hon jättefin! Flyttar in och ut på volten hur lätt som helst!:D Men sen så fort hon tappar koncentrationen snubblar hon på sin egen skugga och man tycker hon ska lära sig nån gång men tydligen inte. Några gånger gick hon nästan ner på knä så man börjar ju fundera ibland;) Om 2 veckor är det förhoppningsvis Sandra-träning igen så det ska bli kul att få höra vad hon tycker:)
Men nu ska jag nörda lite fler facebook-spel och sen ägna resten av kvällen åt matten. Då man väl fattar den är det faktiskt ganska kul:) Kom på mig själv med att sitta med ett stort smile när jag kunde lösa uppgifterna helt själv igår. Hahaha, jag är störd!x)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Vilket coolt öga hästen fick på sista bilden

2010-01-04 @ 12:41:20
Postat av: Sandra

Linda är bra på att ta kort:)

2010-01-04 @ 19:34:06
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0