Och så gick det med "ta tag i allt-dagen"

...inte speciellt bra kan jag säga;) Vaknade 12 och blev skitsur över att ha sovit bort ännu en hel dag. Klev upp och satt vid datorn en stund, bytte kläder, åt frukost och allt sånt och sen kom Dafna och ville att jag skulle kopiera över bilderna från NIF-natta och när vi var i stan. Sen 5 i 2 åkte jag och pappa in till stan och hämtade min bil som fått motorhuven lackad:) Så nu är den fin igen, helt utan rostskador!;) Efter det for vi till ÖoB, 70% rabatt på alla utgående saker ur hästsortimentet!:P Inte speciellt bra och hållbara saker, men det får väl hålla så länge det håller:) Köpte ett fleecetäcke, fleecebandage och självhäftande bandage för sammanlagt 155kr så som sagt, vi får se hur länge det håller;) Sen for vi till Rusta och tittade på tapeter. Ska ju bygga om hemma nu efter nyår nån gång så vi slår ner en vägg så det blir toa av nästan hela mitt nuvarande rum och sen bygger vi upp en ny vägg så Joppes gamla rum blir större så tar jag det istället;) Men har iaf bestämt mig för en svart fondvägg och sen ljusgrått resten. Blir asbra!:)
Nu ska jag ner och kolla så kaninerna mår bra, kanske dammtorka lite. Har inte städat riktigt i kaninrummet sen i somras:O Sen måste jag ta tag i matten.

Tabasco♥:)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Men du är ju värsta sju sovaren Sandra! =)

2010-01-03 @ 02:00:42
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Haha minst sagt!;) Men man måste ju passa på när man får;)

2010-01-03 @ 11:29:31
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

åååh ;), vet du hur länge dom har rea? :)

2010-01-03 @ 19:31:41
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej jag vet faktiskt inte:/ Men det var ju utförsäljning så jag antar att det är till alla nedsatta grejer är slut:P Men egentligen tycker inte jag det fanns så mycket, utan typ ett fleecetäcke kvar i storlek 115x) Sen megasmå vantar, bebisrosa fleecelindor och sånt;)

2010-01-03 @ 20:57:35
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

heh okej, så det var bara typ småtöntgrejor som fanns kvar? ;P typ inte grimmor och sånt?

2010-01-03 @ 21:33:39
Postat av: Sandra

Nej inga grimmor:( Men det fanns faktiskt några billiga träns, jag kollade inte så noga på storlekarna på tränsen eftersom jag inte behöver nåt utan jag såg bara att de var billiga;)

2010-01-03 @ 21:45:40
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0