Nyår

Min nyårsafton firades här:)



En av Denices gerbiler:)

Och så dvärghamstern;)


Jag och Daffe:) Haha;)

En eloge till Jonas för årets fulaste bild!

Joppe och Tobbe vid tolvslaget:)

Tolvslaget:) Cidern som innehöll <0,05% alkohol, är det ens lönt?;)

Och så blev det nytt år, bara 2 år kvar till jordens undergång:)

Fjortispose in my ♥;)
Kvällen var väl ganska lugn, jag spelade Guitar Hero med Tobbe en stund och det var väl det som var mest ös på hela kvällen hahax) Satt och kollade på skräckfilm som ingen tyckte var läskig förrän Daffe började skälla mot fönstret:O Tog ett tag innan vi fattade att det var ufoballonger han skällde åt^^ Vid tolvslaget gick vi då ut och kollade på lite raketer och drack megasvag cider som typ smakade vatten. Sen efter 2 nån gång tog jag och Joppe sparkarna och for ner till Bjästa och kollade, men det var ingen alls där:O Alla hade väl däckat;) Så vi for tillbaka och satt och gjorde ingenting till vi gick hem vid halv 4:P
Nyårsafton firas väl bara för att sprit- och rakettillverkarna ska ha nåt att leva på resten av året, så himla värdelöst egentligen. Men nu är det över för den här gången iaf:) Så, gott folk, nytt år- nya jävelskap. Nu gör vi 2010 till det bästa året någonsin!:)

Kommentarer
Postat av: ida

ah där :) det kanske är den där svart, det var iallafall två svarta :} fast hon kanske har fler. Dom var födda i oktober nån gågn tror jag

2010-02-20 @ 22:56:30
Postat av: Sandra

Jo det är det säkert:) Jag minns inte om hon hade 2 eller 3 svarta men tror det bara var 2;)

2010-02-21 @ 11:31:08
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0