Mer packande...

Håller på att packa ner fler grejer i bananlådor, förhoppningsvis ska jag kunna flytta ut snart;) Men det är så tråkigt så jag orkar i typ en kvart innan jag måste gå och göra nåt annat...
Imorgon har vi en riktigt slapp dag för en gångs skull, börjar 9.20 då vi har engelska. Ska titta på film till 10.20. Då slutar vi, för våran kemilärare ska iväg nånstans så vi har hemuppgifter att göra och sen samma sak i svenskan. Så kommer vara hemma jättetidigt!:) Då hade jag tänkt åka till stallet och rida Kristallen och antingen träna NH eller rida Hilda, beroende på hur jag känner då;) Sen måste jag ju göra hemuppgifterna också såklart...;)
Idag har också varit ganska slapp faktiskt:) 3 lektioner, först biologi där vi ska "forska" om ett djur. Låter som värsta lågstadienivån, forska om djur^^ Men ja, jag och David samlade ihop 6 dataskrivna sidor och sen satt vi och skrattade åt en massa dumma kommentarer om snöröjningen på ÖAs hemsida. Det var någon som skrivit att vi först sitter och skrattar åt kaoset som blir i Stockholm av 3cm snö, men nu sitter vi här och tycker allt är kaos själva. Haha, var i Ö-vik finns 3cm snö just nu?;) Men i alla fall, sen hade vi engelska där vi tittade på filmen. Sen efter det var det filosofi. Då fick vi jobba med instuderingsfrågorna som jag fattade att vi skulle ha gjort till idag så jag satt och ritade på baksidan av papperet medan alla andra gjorde frågorna^^ Så ganska ovärd dag idag... Men det är skönt med såna dagar också:)
Men nu måste jag fortsätta packa grejer...-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0