:)

Idag har jag inte bara varit lite trött, klev upp 2 "i morse";) Då satt vi och såg på en värdelös film som gick på tv, Alvin och gänget började sjunga death metal? Aja, orkade ändå inte göra nånting då så... Sen gick jag till stallet, skulle ut med Kristallen:) Hon var då pigg och på hugget till skillnad från mig;) Hade absolut ingen stabilitet i skänklarna, utan böjde knäna bakåt ett x antal gånger och fotlederna var helt lealösa större delen av turen:S Tur Kristallen är snäll och aldrig hittar på dumheter:) Red intervaller i backen, och hon tog högergaloppen 2 gånger!:D Så nu när man vet hur man måste göra för att få henne i höger galopp är det bara ut och träna och bygga muskler;)
Kommer nog somna snabbt ikväll tror jag, det känns så;) Kul att kunna somna för en gångs skull, så drygt att ligga och vrida på sig i 3-4 timmar innan man kan somna! Imorrn måste jag börja ta tag i en massa saker som jag bara skjutit framför mig, har t.ex. 60 sidor matte som ska göras-.-

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Ja de var helt otroligt skönt att veta hon kan ta den med liiiiiite hjälp =)) Att man kan bli så glad över en sån sak,kanske dags att lägga in sig på psyket?! ;0) Jo kan du får du gärna rida på måndag med 5 repor i backen,helst 3 höger och 2 vänster om de går... ler Vilka krav jag ställer! skratta

2010-01-03 @ 02:02:39
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Det är inte bara en gång jag har blivit dumförklarad på skolan av att gå och vara asglad för småsaker som att hon stod still när jag skulle hoppa upp t.ex;) Men det är bra man blir glad av ingenting!;) Det går bra det, hade tänkt rida 3 höger och 2 vänster förra gången också, men då hann hon räta ut sig innan hon tog sista galoppen så då blev det vänster:P Men då hon tog den galopperade hon sakta så det går nog ganska snabbt att träna upp andra sidan tror jag:)

2010-01-03 @ 11:36:08
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Me Liiiiiiiiike! =)))

2010-01-03 @ 12:25:18
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0