Sool!:)♥

Vaknade runt 9 imorse, klev upp 10, drog upp rullgardinen och blev såå lycklig när jag såg att solen sken! Som att den måste kompensera för alla gråa och tråkiga dagar hittills...;) Men då blev det en sväng till stallet såklart:) Barbackatur på Hilda, skrittade upp till grusgroparna och vände där. Hon är lika rolig att rida varje gång, alltid spetsade öron och vill verkligen jobba! Tycker det är jättekul även om vi bara skrittar;)


Ibland är det faktiskt tillåtet att älska norrland!;)

Världens bästa Hilda:)

Så här ser Kristallen ut nu... Ska man se nåt positivt i det så ser hon nästan ut som en barbiehäst med sina babyrosa benlindor!;) Haha sen vad det är för positivt med att se ut som en barbiehäst vet jag inte, men i alla fall...;)

Idag har vi tagit ut alla grejer ur mitt rum också, så väggen håller på att rivas och jag har flyttat in i tv-rummet:) Äntligen händer det nånting!;)

Kommentarer
Postat av: ida

ja, idag älskade man verkligen norrland!!! så underbart :D man blir verklien typ lycklig :)

men vissa dagar tänker man bara vafan gör jag här...:P

2010-02-07 @ 23:29:47
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jaa det är ju typ så!^^

2010-02-09 @ 17:48:16
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0