Söndag

Det känns som att det inte riktigt händer så mycket som jag kan skriva om just nu, utan det är typ "idag var jag i skolan där vi gjorde det och det. Jag gillar inte den läraren, och inte den heller för den delen... Sen åkte jag hem och for till stallet. Tränade NH med Hilda, hon gillar inte att flytta bakdelen. Nu måste jag plugga. (vilket jag nästan aldrig gör eftersom jag är för lat-.-)"
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag måste egentligen göra hemuppgiften i kemi, men den uppgiften är never-ending!:O Vi ska skriva upp typ alla kemikalier vi har hemma i olika kategorier och sen rita strukturformler på dem. Jag orkar verkligen inte kemi idag-.- Tur vi bara har den här terminen kvar, sen är vi klar med all kemi:)
Jag måste välja individuella val och anmäla till högskoleprovet kom jag på, sista dagen imorgon för båda:P Det vore så typiskt mig att missa anmälningsdatumen^^ Så bäst jag gör det på en gång så jag inte glömmer det igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0