Melodifestivalen

Skrev inget om det igår, orkade inte^^ Men i alla fall, Linda Pritchard och Ola var de 2 jag tyckte skulle till Globen. Vad det där rockbandet som inte hade en rocklåt skulle till andra chansen och göra fattar jag inte helt ärligt, de sög ju!x) Och programledarna... Haha vilket skämt! Christine Meltzer springer runt som en gapig 3åring, och Måns som alltid är superseriös började dra torra skämt han säkert övat på i flera veckor. Dolph har jag aldrig sett förut tror jag så jag vet inte om han var fejk eller inte men han var ju lätt bäst av de 3 iaf!;)
Egentligen borde vi ju rösta vidare de sämsta låtarna till finalen så vi får börja höra de bättre låtarna på radion och slipper de dåliga ett tag till, det spelar ju ingen roll vem vi skickar till eurovision song contest för vi kommer aldrig vinna ändå;)
 
Tror helt ärligt att den här låten skulle komma långt i den "stora" tävlingen, men det trodde vi ju att Charlotte Perelli också skulle göra för några år sen...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0