Lördag

Igår åkte vi in till stan och köpte tapeter och golv till mitt rum:) Sen for vi till Ö-viks bilskador och åt korv. Hahaha^^
När vi kommit hem igen åkte jag iväg till stallet. Linda ville att jag skulle prova hur Kristallen kändes i traven så vi stack ut på en tur på mon:) Vände uppe vid grusgroparna så det blev ingen lång tur, men skitkul var det! Det tror jag Kristallen tyckte också, för hon var väldigt framåt i traven;) Men det är väl klart, hon har ju inte lämnat gården på över 3 veckor, hon som är van vid att träna ganska ofta i vanliga fall:P Hon var i alla fall lugn hela vägen, utom i traven då;) Men det var som att rida henne innan olyckan så det är bra att det gått så snabbt:) Speciellt med tanke på hur djupt det var, veterinären sa att om det var någon mm djupare sår skulle hon skurit av knäleden... Så det var verkligen tur i oturen! Veterinären som sydde ihop henne var ju jätteduktig också, så det är säkert tack vare det det gick så bra! Tumme upp för henne!:)
Sen på kvällen tittade jag på melodifestivalen. Faktiskt bra låtar jämfört med de andra omgångarna:) Men jag kunde inte sluta skratta åt hon som såg ut som Ozzy Osbourne! Hahaha!x) Efter melodifestivalen tittade jag på en film som brorsan lånat av sin kompis. Titta aldrig på Epic movie, den är jättedålig!

Kommentarer
Postat av: ida

gud haha, kommenterade också att hon såg ut som ozzy osbourne xD

och håller med epic movie suger!

2010-02-28 @ 18:50:56
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag såg inte hela hennes låt utan såg bara snabbreprisen, och det verkar ju som att hon hade en HELT annan stil på låten än på stilen:S Weird...

2010-02-28 @ 21:52:23
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0