Gamla tävlingsfilmer:)

Det är roligt att titta på gamla tävlingsfilmer, hahaha!x)


Min andra clear round, på en häst jag ridit en gång tidigare:) Så jag var hyfsat nervös fast det bara var 50cm;) Och så bet hon mig i armen när jag ryktade henne innan sadlingen och det, så jag hade kramp i armen resten av dan^^ Jag blir fortfarande lila på "bitstället" när jag börjar bli kall;)



En träningstävling, också med Kiamba:) Hahaha jag minns att jag tyckte jag var jättetävlingsvan eftersom jag faktiskt hade tävlat 3 gånger tidigare!x) Sen var det ju det året de införde säkerthetsväst på junior och/eller ponnyryttare-regeln också så jag red med en väst som hade alldeles för lång ryggplatta eftersom jag inte fått hem min än. Så varenda galoppsprång hamnade ryggplattan bakom sadeln^^

 

Andra dressyrträvlingen om jag inte minns fel:) Minns jag var så sur och besviken på mig själv som fattade galopp vid fel bokstav, hade jag gjort fattningen drygt 10m tidigare hade vi kommit 3a. B:0an verkar inte vara "mitt" program, har ridit det 2 gånger och fått en felridning i båda programmen. Good job!;) 

Sen älskar vi filmkvaliten också! Typ ett svartvitt streck som springer runt över färgglada grejer, det är grejer det!;)

Kommentarer
Postat av: ida

haha diggar det där: VI.........BLEV........FELFRIA! haha xD^^

2010-02-18 @ 19:18:15
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHAxD Jaa den texten tar ju typ lika lång tid som filmen när vi hoppar^^

2010-02-18 @ 20:15:38
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

HAHA xD

2010-02-19 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0