Onsdag

Nu är nationella äntligen bortgjort! Var så uttråkad när jag suttit i kanske 2 timmar, så jag visste inte vad jag skulle göra av mig själv... Så jag började knapra i mig dextrosoltabletter för att ha nåt att göra. Det slutade med att jag var både uttråkad och illamående... ;) Menmen, som sagt, nu är det gjort :)

Efter provet gick jag, Felix och Joel iväg på NBV och lämnade in papperen till studiecirklarna, så då kan man beta av det också ;) Vi har en deal med dem att om vi har studiecirklar inom klassen ska de betala resa till och hotell i Rom då vi åker dit till våren :)

Kände när jag satt i bilen på väg hem att guud så skönt med en ledig kväll, att ikväll kan jag fara ut med Victor - äntligen! Men så kan jag på att jag har idrotten som ska skrivas, plus att jag lovat att fixa den nya datorn pappa impulsköpt (och folk säger att kvinnor har köpbegär...). Men skönt med datorn ändå, då kanske jag får ha min ifred för första gången på 3,5 år... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0