Julklappar :)

Nu ska jag vara precis som alla andra bloggare och lägga upp vad jag fått i julklapp :) Roligt att läsa vad andra fått, så jag hakar på den trenden ;)
Ett par duntofflor. Jag är alltid kall, så det passar perfekt! :)
Filmen Inception
En extern hårddisk. Nu ska alla bilder och filmer flyttas över så jag förhoppningsvis får en snabbare dator... ;)
Choklad :)
Och sist men inte minst, en huvtröja med världens bästa tryck på! :)



Uppdatering: Fick ett brev och en clementin av Dafna också :)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Har du kollat i brevlådan eller? :P

2010-12-25 @ 19:32:20
Postat av: Sandra

Har du kollat mobilen eller? :P

2010-12-25 @ 20:44:13
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Dafna

Jag vet inte vart den är :P

2010-12-25 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0