Flyttar filer...

...och då kan man hitta mycket roligt i mappar man annars aldrig går igenom!
Snart 14 år, hade nyss fått en webbkamera och tyckte att jag var coolast i världen! ;)
Var även då lite smått störd... Hahahaha!
Det är på (h)jul, som tomten kommer... Vi hade då lätt det fränaste julpyntet iaf ;) Dock stämmer inte datumet på bilden, så vet inte vilket år det togs... :/
Jag hade lättelångt och tjockt hår när jag var mindre! Jämför det med min lilla tunna svans jag har nu... :(
Jag och Åsa på väg till Jennys Bad Taste-party. Och nog var det Bad Taste alltid!
Ojojoj vad söt och oskuldsfull man kunde se ut då... x)
Avslutningsmiddagen i 9an. Hur tänkte jag med kläderna...? Nästan så man börjar fråga sig vilken månad man var i... x)

Nej, nu får det räcka med gamla bilder, har bjudit på mig själv tillräckligt vid det här laget... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0