Stallet nästa!

Nu har jag nyss kommit hem från skolan. Hade ju tänkt att gå till körskolan och fixa C-fasen när jag slutat, men så kom jag på att de stänger tidigt på fredagar... D'oh! >.< Menmen, det går att göra på måndag eller tisdag istället så det är ingen fara :)

Nu ska jag dra i mig en drickyoghurt och byta om lite snabbt så åker jag till stallet sen. Tardee ska få gå ett lugnt motionspass idag eftersom han gick relativt hårt igår så han inte bara står still i hagen och blir stel :) Så det blir mest skritt och lite trav hade jag tänkt. Kristallen får vila för jag orkar verkligen inte rida 2 hästar idag x) Men det tror jag inte hon dör av ;)

Sen har jag mina planer på att börja flytta in kaninerna igen, imorse när jag klev upp var det bara 2-3 grader ute! :O Så det får bli antingen ikväll, om jag hinner innan det blir mörkt, eller imorgon :)

Ja men det är väl lika bra man går och byter om och åker iväg så man kommer hem nån gång ;) Ha det!
Så här såg Wilda ut när hon och Hilda åkte till Hudik...
Och så här ser hon ut nu! Det är inte lite hon har vuxit alltså... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0