Måndag

Nyss hemkommen från stallet :) Blev en tur på Kristallen även denna dag, och hon är ju för rolig ibland. Först fick jag gå läängst ner i hagen för att hämta henne, och när hon var längst ner tvärvände hon och drog järnet upp! :O Tur jag var beredd så jag kastade mig över henne och fick tag i grimman... ;) Det hade hon nog inte räknat med den lilla räkan! :) Men sen när vi väl kommit ut är hon som en liten ängel och tycker det är SÅ roligt att få motionera på mon! Humörssvängningar eller vad då? ;)

Blev även en sväng till körskolan idag. Hade körlektion som faktiskt gick bra :) Hon börjar tystna mer och mer under lektionerna för att jag ska få tänka själv, och då blir det ju lugnare i bilen så jag blir mindre stressad och kör bättre :) Klarade B-fasen i teorin efter det också så är nöjd med dagens insats ;) Men på vägen hem höll jag på att köra på 2 killar på en cross! :O De körde rakt ut på huvudleden och gjorde sen en tvärsväng tillbaka på vägrenen, mitt framför bilen! Jaja, det gick ju bra, men ändå... :O

Nej nu blir det att leta fram kläder, väska, böcker och annat skit inför skolstarten imorrn -.- 10 veckor går alldeles för snabbt!
Det här känns som typ en vecka sen! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0