Torsdag

Trot eller ej, men jag överlevde gårdagens halkbana! Var inte så farligt när man väl satt sig i bilen och börjat köra, men innan var jag så nervös att jag trodde jag skulle spy! x) Men nu är den bortgjord iaf så det känns bra :)

Tydligen slutar vi vid 11 varje torsdag hela höstterminen eftersom breddningskurserna börjar först på våren! :O Inte mig emot, men blev lite förvånad ;) Så jag satt på skolan och töntade mig med Philip och Felix ett tag innan jag tog 1-bussen hem. Nu ska jag byta om lite snabbt och sen fara till stallet :) Ska rida både Tardee och Kristallen, båda ute hade jag tänkt. Det blir nog kanoners, har inte lika ont i kroppen idag som jag hade igår heller så idag kanske jag kan ta mig upp själv till och med! ;) Men det är väl lika bra jag åker så jag kommer hem nån gång, ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0