Onsdag

Idag var jag och Dafna bort till grillplatsen för att städa upp efter oss, det såg rätt stökigt ut när vi gick därifrån igår kväll... ;) Men då vi kom dit var det redan nån som städat! :O Haha tror ni vi blev förvånade eller?

Sen var det hem och byta om innan jag tog bussen in till stan. Körlektion stod på schemat den här dagen också ;) Sen efter lite teoriplugg for jag och pappa till elgiganten och bytte objektivet jag fick igår till ett som passade ;) Har inte hunnit prova det nya så mycket, men jag är helt salig över att äntligen kunna zooma! :D

Efter det for vi hem, och då bar det ut till stallet för en skrittur på Victor med Jeanette och Tårtan :) I början gick det seegt som vanligt, men sen kom Stefan och Naggen och skrittade förbi oss så då blev det fart under hovarna på Victor ;)

Eftersom jag lade upp en massa bilder på Victor för inte så länge sen får dagens bild bli på Tårtan! :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken fin Tårtan!

2010-08-19 @ 18:38:51
Postat av: Sandra

Tårtan är alltid fin! :)

2010-08-20 @ 05:58:24
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0