Måndag

Var ju som sagt iväg på körlektion nån gång mitt på dagen. Det gick väl hyfsat, jag är väl inte jättevan vid att köra i stadstrafik, och dessutom kändes det jätteäckligt att köra volvo! :O Hahaha :)

Nu på eftermiddagen var jag iväg och red Victor på plan. Vi tränade bara på att han skulle svänga för skänklarna för jag har fått känslan av att han inte riktigt kan det ;) Men det gick faktiskt bra, jag märkte stor skillnad på bara 15-20min! Och sen så svarade han olika mycket på samma tryck varje gång, vissa gånger blev det en stoor volt men några andra gånger gjorde han en u-sväng istället ;) Men såhär i början tänker jag inte bry mig om det, utan jag är glad bara han förstår och svänger undan från trycket :)

Nu ska jag sätta mig och plugga teori, fick 30 sidor i läxa till imorgon! :O Tur det inte är uppgifter hela sidorna, då hade jag ju dött! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0