Lördag

Dagen började med en mindre hjärtattack när jag gick ut till kaninerna för att kolla så de hade vatten, och såg att Tabasco låg typ livlös i sitt hus :O Men då jag ropade på honom att han skulle vakna så kvicknade han till igen :) Ajjabajja att skrämma matte sådär!

Sen for jag och pappa ut och övningskörde. Backade runt typ vartenda gathörn i hela Bjästa och Köpmanholmen, hahaha! x) Men det gick bra, jag kör mycket bättre hemma än på körskolan. Hon får ju typ dampen på mig om jag gör minsta lilla fel så jag vågar ju knappt göra nånting... Menmen, det är bara att härda ut och se glad ut - snart får jag köra själv :)

Nu på eftermiddagen blev det en sväng till stallet för att rida Victor :) Världens myshäst, när jag gick ut i hagen kom han och ville nästan sätta sig i knät på mig♥ Dessutom har han lärt sig nu att stå still både när man hoppar upp och hoppar av utan att nån står brevid! Jag hade med mig kameran och tog några bilder ute i hagarna, så de kommer troligtvis upp imorgon :)

Ikväll blir det filmkväll i Åmynnet :) Trevligt värre!



Brorsans moppe, fotad och redigerad av Pierre Ragnarsson :)

Kommentarer
Postat av: ida

hjälp vilken körskola går du på? du ska jag inte välja den xD

2010-08-14 @ 23:32:25
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag går på Nolaskogs :P Men tydligen ska de andra körlärarna vara bättre har jag hört... Känns ändå lite onödigt att byta då hon ändå redan vet hur mycket jag kan ;)

2010-08-15 @ 01:11:36
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

där var jag på handledarkursen, men visst är det bara en tjej där? så jag vet ve jag inte ska ta tänkte jag xD men är det bra annars?

2010-08-23 @ 00:46:13
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, det är bara en tjej där :) Jodå, det tycker jag, har hört att det tydligen är ganska få som kuggar på uppkörningen om man gått där så det gillar vi! ;)

2010-08-23 @ 06:47:22
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0