Dagens köp :)

Folk verkar vilja att man lägger ut bilder på sånt man köpt så ja, vad gör man inte liksom ;)
3 långa linnen från Cubus för 198:-
Såna behövs ju alltid, man kan använda dem till precis allt! :)
Lång tjocktröja jag hade tänkt ha till ex. tights :)
BikBok 299:-
Saltsten till kaninerna x) De har aldrig velat ha när vi gett dem förut, men jag tänkte prova igen ;)
DjurMagazinet, saltstenen 10:- och hållaren 8:-
Jag säger då det, det är sviindyrt med kaniner! Eller hur var det där...? ;)
Ansiktspeeling från Cubus. Skulle kostat 81:-, men det var rabatt så den kostade 61:- istället :)
Den här kan jag faktiskt rekommendera! Förut hade jag ett stort rött märke i ansiktet, typ ytliga blodkärl eller nåt sånt, men sen jag började använda den här har det försvunnit på nåt mystiskt sätt :O Dessutom känner man redan efter första gången att huden är mycket lenare än innan :)

Sådärja, det här gick ju riktigt bra! Men nån modebloggare tänker jag då inte bli... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0