Utmanad

Har blivit utmanad att göra en sån här lista, och eftersom jag inte har nåt annat för mig så... ;)


10 sanningar som ni kanske, kanske inte visste om mig
1.
Jag ska egentligen plugga nu, men är alldeles för lat x)
2. Jag är väldigt lättirriterad men försöker att inte visa det ;)
3. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan hästarna.
4. Jag har bytt efternamn en gång :)
5. Jag har alltid haft lätt för att börja grina när jag tittar på film, och jag hatar det!
6. Jag är väldigt klantig x)
7. Jag har extremt svårt för att ta emot komplimanger, jag tror alltid att folk är ironiska när de säger nåt positivt ;)
8. Jag har alltid vart värdelös på matte så jag fattar egentligen inte vad jag gör på natur ;)
9. Jag tror alltid att personen man smsar med är sur om han/hon inte skickar smileys, och därför har jag börjat överanvända dem. Får verkligen kämpa mig genom ett inlägg om jag inte ska använda smileys! ;)
10. Jag förstår inte det roliga med att shoppa. 

Jag utmanar:
Jaa, jag vet ju inte vilka som läser min blogg så jag utmanar alla som vill och orkar! :)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Typ alla stämmer på mig med förutom 2 och 3 ;)

2010-04-28 @ 22:12:02
Postat av: ida

hah 2:an stämmer på mig med, jag blir typ asförbannad om tex. nån sak ramlar ner eller nått igen när jag lägger upp den och är helt övertygad att den gjorde så bara för att jävlas med mig :P

varför har du bytt efternamn? :o

7:an också, eller jag tror inte dom är ironiska utan snarare så attjag inte vet hur jag ska reagera, jag känner mig som världens snobbdiva om jag säger tack så mkt! och sen inget mer, oftast blir det typ att jag säger lite halvt tyst tack eller så skrattar jag typ till lite, så jobbigt xD dock går det bättre när någn skriver än när någon pratar med mig.

2010-04-29 @ 09:40:28
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha jaa precis så! x)

När jag föddes var mina föräldrar inte gifta så jag fick mammas efternamn och sen bytte vi till pappas ;)

2010-04-29 @ 14:23:33
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0