Tisdag

Jag känner mig som en kråka idag. Gått runt och kraxat som en tok nu några dagar och är så less på att inte orka göra nånting! Hann ju inte ens vara frisk 2 veckor innan jag blev sjuk igen! Därför tog jag saken i egna händer och drog en repa upp till Gud för att fråga vad han höll på med egentligen. Där hittade jag en ytterst personlig lapp på dörren:

Det förklarade saken, men fortfarande inte okej!


ååå vad jag är dålig känner jag! Men har inget att göra för tillfället så då kommer den dåliga humorn fram ;)
Jaja, dagen har känts ganska ovärd. Tror jag möjligtvis hade lite feber mitt på dagen också så det kan ju gjort sitt, men ville komplettera styrkan och konditionen idag så jag fick det bortgjort och det skulle jag göra klockan 3. Efter skolan, dvs. Så dagens motto jag levde efter var "det som inte dödar, det härdar" :)

Hade dans på idrotten, och det var svinkul! :) Vi buggade, och man blev ju hyfsat yr efter alla snurrar, hahaha ;) Men sånt borde vi ha oftare tycker jag, mycket bättre än alla dyngdryga (och fullkomligt livsfarliga! ;)) bollspel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0