Stan

Igår var jag och Dafna i stan :) Medan vi väntade på att badhuset skulle öppna satt vi och planerade klart lektionen vi ska ha imorgon, och den blir asbra! ;) Sen gick vi in och badade i 2 timmar kanske. Vi tänkte egentligen vara duktiga och simma längder men det var så tråkigt så det slutade i rutschkanorna (eller vad heter det egentligen?) ändå...;) Sen när vi var less på det gick vi upp på stan. Varken hon eller jag brukar lyckas hitta några kläder, men igår gick det svinbra! :) ÄNTLIGEN har jag hittat ett par jeans som sitter bra, det var verkligen på tiden! :) Sen när vi vart på stan i 3-4 timmar tog vi bussen hem. Efter ett tag kände jag att jag var äcklig i håret så jag vände mig om och såg att huvudstödet var insmetat med nåt kladdigt. Kul... -.- Mamma tyckte det luktade vaniljglass^^ Seriöst, vilken idiot smetar in huvudstöd med glass?? x)

Bortsett från glassen (eller vad det var...) så var det en riktigt rolig dag, det får vi göra om! :)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Du får göra som alla modebloggare och ta kort på kläderna du köpt och skriva vart du köpt dom XD

2010-04-19 @ 19:00:17
Postat av: Sandra

Ja för det är ju SÅ mycket jag! ;)

2010-04-19 @ 19:38:09
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0