Söndag

Idag blev det stallet några timmar. Finväder, precis som jag hoppades på! :D Plan har börjat torka upp så jag tog ut Kristallen (åsnan;)) och tränade akademiskt en stund. Det gick faktiskt ganska bra, men hon var ofokuserad och tittade på allt istället för att böja sig inåt ;) Vi kämpade vidare med öppnan och slutan, och slutan kändes ju nästan bra! :) Testade traven också, och där ville hon dra iväg lite men följde spåret nästan hela tiden :):) Hon fick en redig bakbensaktivitet genom vattenpölen kan jag säga, hahaha ;) Så idag var hon ingen åsna, idag var hon duktig häst! :)

Nu har jag suttit vid datorn en stund, och så tänkte jag att jag skulle bara kolla facebook så skulle jag gå och plugga. Kollade facebook och insåg sen att päronen blockerat min dörr med alla väggbitar från toan vi håller på att bygga om. Så böckerna är "inlåsta" med andra ord. Oj vad besviken jag blev... Eller inte ;) Nä men nu är allt nästan borta tror jag så det är bara att börja dra sig bort mot läxhögen-.- Ha det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0