Söndag

Vaknade relativt tidigt idag så det känns som att man hunnit med en del fast klockan bara är halv 1! :) Jag har pysslat på nere hos kanierna ett tag och funderade på att låta dem få gå ut i selen en stund, men det blåser lite för mycket tycker jag. Man ska helst inte ha dem i vinddrag för då kan de bli sjuka, och hönsmamma som jag är ville jag inte riskera det ;) En månad till så kan de säkert börja vara ute i uteburarna så det går nog ingen nöd på dem :)


Nu ska jag äta och byta till ridkläder, idag är det ju Sandra-träning :) Ska bli kul att få se vad hon tycker, själv tycker jag inte vi kommit framåt så himla mycket från förra träningen... Men jag har ju både vart sjuk och haft mycket i skolan så det är väl förståeligt ;) Nu måste jag äta om jag ska hinna! Ha det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0