Skolan

Nu sitter jag på skolan och har egentligen programmering men det orkar jag inte x) Det är den enda lektionen jag har idag så det känns ganska ovärt att man har åkt hit för det här... Alla lärare i naturlaget är på kurs eller nåt sånt  idag så därför har vi typ inget ;) Ska egentligen jobba på grupparbetet i kemi efter det här men ingen i min grupp är här så :S Det hade verkligen behövts så jag får kolla med dem hur vi ska göra.
Sen kanske jag går ner på stan och ser om man kan hitta nåt kul. Tveksamt. 
Kommer ju troligtvis hem tidigt idag då så kan åka till stallet idag med :) Har engelska nationella imorgon så måste plugga in en massa glosor så man kan briljera ;)  


Har typ inga bilder på skolans dator så slänger upp en bild på Eva och Hårfagre som jag tänkte använda till en redovisning för typ ett år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0