Måndag

Då var man tillbaka i skolan igen. Började dagen starkt med ett prov i styrka och kondition ;) Gick faktiskt bra, jag svarade på allt och var säker på alla utom en fråga :) Vi borde byta ut våra vanliga prov mot såna här tycker jag! Vi gillar prov man knappt behöver plugga till ;) Sen har det inte hänt så himla mycket faktiskt.
Fick veta att jag missuppfattat helt hur man ska räkna resultatet till högskoleprovet, det är inte procentuellt hur många rätt man hade utan man räknar hur man ligger till jämfört med resten av Sverige. Byebye höga poäng säger jag bara... ;)

Värsta bra väder idag också så hade tänkt åka och träna med Kristallen, men då visade det sig att fadern min ska jobba över varje dag i 2 veckor nu så han är inte hemma än O.o Hade iofs kunnat cykla, men det kände jag mig fö lat för x) Måste komma igång nu känner jag, det här går inte! ;) Men då kom Dafna hit och tittade på Lost med mig så det var bra det med :)

Jag tror inte det är nåt bra på tv ikväll så jag ska nog ta mig i kragen och sätta mig med filosofin en stund. Då kan jag ta mig iväg till stallet imorrn istället :) Har ju megastort prov i filosofi på torsdag så lika bra att börja nu, annars är jag körd ;)

Här har ni dagens låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0