Måndag

Idag hade min grupp (jag, Dafna och Klara-karin) lektionen på styrkan och konditionen. Det gick väl hyfsat tycker jag, men mycket som kunde gått så mycket bättre! Menmen det som är gjort är gjort och nu behöver jag inte tänka mer på det så det känns ju skönt :) Bra tajming också tycker jag, har varit dunderförkyld idag och eftersom det var vi som planerat lektionen skulle vi stå och kolla så allt funkade så jag slapp ta ut mig ;) Det enda jag gjorde var att leda uppvärmningen som var att hoppa hopprep i några minuter och det var ju inte så man lade sig ner och dog av det ;)
Annars har skolan vart ganska dryg och tråkig idag, har inte hänt något speciellt man kan berätta om :P

Kvällens planer är att först städa rummet och sen plugga. Lärarn på styrkan och konditionen ville att jag skulle komplettera några uppgiter på provet eftersom jag måste missförstått frågan. Hon ville att man skulle skriva på vilken % av max man ska ligga på när man tränar styrka på olika sätt, men eftersom det inte stod i frågan svarade jag bara kort typ att man skulle använda tunga vikter och köra få reps om man ville ha stor muskelmassa. Det hade hon kunnat skriva i frågan tycker jag ;) Men det är inte så mycket att lära sig så det går nog snabbt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0