Lördag

Skulle träna Kristallen på plan idag, men det var så blött och slaskigt så det var bara att ge upp. Kul med hästar som vägrar blöta ner hovarna! Eller inte;) Så vi skrittade ut en sväng istället och då gick det bättre:) Skulle behövt martingalen idag kände jag, men hade ju inte tänkt skritta ute så då tog jag ingen:P Hon fick ett enormt steg kan jag då säga, jag typ lättade ur sadeln för varje steg hon togO.o Kanske ganska bra med hästar som inte vill blöta ner sig ändå?;)

Försökte ta några bilder på Hilda idag också, men det gick väl sådär... Jag fick springa iväg och skynda mig upp med kameran, för hon följde bara efter och ville sätta sig i knät ungefär;)



Tjockiis!:) Massa pälsbollar överallt från då jag ryktade henne innan också^^





Följa efter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0