Infraföd spektroskopi?

Nu sitter jag på kemin och "forskar" om infraröd spektroskopi. Intressant. Eller inte ;) Philip och Felix mejlade nyss nån professor och frågade om han kunde hjälpa oss, hahaha :) Enligt dem hette de My Cv och kom från Uzbekistan så vi får se om han tar dem på allvar och svarar nåt^^

En infraröd bild på en hund ;)

Vid 11 har vi biologi så vi får se vad det blir då, om vi ska göra nåt annat eller om vi ska fortsätta med det här. Har suttit megalänge för att försöka få internet att fungera på datorn, så kanske 1/3 av lektionen försvann till ingenting. Åååå vad jag älskar teknikens underbara värld ibland!

Ikväll tror jag att jag möjligtvis ska fara till stallet och träna på plan med Kristallen. Känns lite både och eftersom jag alltid brukar bli mer förkyld av hästarna. Men samtidigt kan man inte vara utan dem heller... ;) Jag får gå på drugs resten av veckan så går det säkert bra ;)
Jaja, lika bra att go back to work innan min käre kemilärare märker vad jag egentligen gör... ;) Ha det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0