Fredag

Kanske lite sent för att skriva nånting nu, men jag har ändå inget att göra medan jag väntar på att linimentet ska dra in i knäna så...;)

Idag följde jag med Dafna till Step In där hon och Magdalena skulle prova sina träningsprogram:) De var bra, men både datorn och micken hade lite svårt för att fungera... Efter vi gått igenom träningsprogrammen gick jag och Dafna ut och tränade i maskinerna. Det var bara vi där så det var ashärligt:) Vi "sprang" drygt 20min på nån typ trampmaskin medan vi tittade på Simpsons på maskinens tv-skärmO.o Spaceade maskiner eller vaddå?;) Sen gick vi bara runt och flummade och var allmänt dryga^^ De hade satt fram godis där också så medan vi samlade kraft för att ta oss hem igen så åt vi säkert upp alla kalorier vi blivit av med under dagen-.- Haha, värt:)

Nu ikväll var jag hos Dafna och bastade och tittade på film:) Avatar. Den var bra, men inte lika bra som alla säger att den ska vara tycker jag. Inte precis så man skulle göra som de i USA och ta livet av sig för att komma till Pandora...;) Det kan ju kanske bero på att filmen inte var textad och att jag var ganska trött så jag inte riktigt hängde med i allt som sas också, vem vet?;) Men i vanliga fall brukar jag inte tycka om såna filmer så med tanke på det var den väldigt bra:)

Nu tror jag linimentet dragit in tillräckligt så man ska väl kanske släpa sig bort mot sängen och förvandlas till en avatar;) Good night:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0