Fredag

Idag på lunchen kom en i klassen fram till mig och sa att jag vunnit ett pris för att jag vart med i en tipsslinga som handlade om miljö för några veckor sen. Skitkul tyckte jag, hade ju inte förväntat mig att vinna nåt. Här har ni mitt pris:



JA, ni ser rätt, det är 3 rabattkuponger!! xD Hahaha jag trodde jag skulle dö av skratt när jag fick det, speciellt när jag var tvungen att fråga honom var Barista låg nånstans^^ Sen tog han kort på mig och Dafna som troligtvis skulle hamna på förstasidan på nolas hemsida. Hahaha det är så typiskt mig att vara med om sånt här alltså! x)

Sen hade vi biologi där vi kollade på labben vi gjorde igår. Vårat failade, det var ett av 4 provrör som blev som förväntat... Menmen, det var ändå inget viktigt så :)
Efter det var det svenska. Där lyssnade vi på de sista 2 redovisningarna, chat/sms-språk och skillnaden på svenska och ryska svordomar. Sen fick jag veta betyget på min redovisning, MVG-. Minuset var för att jag inte hade någon OH-bild -.- Jag tyckte inte jag behövde det eftersom jag bara pratade om hur man ska göra för att byta namn, konstiga namn som blivit godkända eller inte och de vanligaste namnen just nu och för 100 år sedan. Det tyckte inte jag var värt att visa på OH, men tydligen var det det :P

Nu sitter jag och velar om jag ska gå iväg på gårn eller inte, 2 klasskompisar är med i en musikal och ska spela några scener där. Skulle vara kul att se, men känns drygt att gå dit själv och jag vet ingen som har lust att följa med... Jag vet inte ens var de hade tänkt få plats nånstans, det finns väl ingen scen där? :S Vi får väl se hur det blir, går jag dit drar jag med mig kameran så då kommer det upp bilder sen isf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0