Måndag igen

Då är veckans första dag avklarad:) Jag hatar verkligen måndagar! Först styrka och kondition, sen psykologi som i och för sig är ganska slappt...;) Sen typ 40 min lunch, 1 timmes fysik, 5 min rast, 1,5 timmes matte, 5 min rast och sen 55 min biologi-.- What doesn´t kill you only makes you stronger, så i slutet av 2an kommer jag vara lika stark som Magnus Samuelsson! Hahaha...;) På matten satt jag och Amanda och diskuterade vad jag skulle klä ut mig till på klassfesten, och hon kom fram till att jag skulle passa bra som mango, men jag ville hellre vara äpple;) Jag vet ju inte ens om jag kan åka, det går så dåligt med bussar till Bjästa på natten och ingen från klassen bor i närheten av Bjästa så inte kan man lifta heller...:( 
Efter skolan följde Dafna med mig hem för vi skulle plugga. Tror du vi pluggade? Nej... Det tog 1,5 timme att äta middag och sen var vi så hyper så vi nästan ramlade av stolarna^^ Bra med koncentration där;) Menmen, lite hann vi ju med iaf:P
Nu har jag suttit och nördat Farmville på Facebook medan jag lyssnar på Bandit Rock:) Snart ska kaninerna få mat och sen ska jag försöka sätta mig med fysiken igen, känns inte så lockande kan jag säga...:/

Kommentarer
Postat av: Dafna

Farmville äger! Eller det suger så mycket att det är bra ;)

2009-09-21 @ 22:02:22
Postat av: Linda Calissendorff

De suger så mycket att de är bra! =) Jag håller nog på bli galen på de där spelet... Robban tycker jag är som en nöööööööörd å jag är beredd att hålla med s

2009-09-22 @ 00:23:28
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Ja egentligen är det ju ett riktigt nördspel, men då kanske det passar ganska bra ändå;) Man blir ju beroende!:O

2009-09-22 @ 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0