Brunhårig:)

Japp, nu har jag färgat håret:) Det ska bli kul att se hur det blir när håret torkat, enligt paketet skulle det iaf bli guldbrunt:P Efter skolan gick jag till the phone house och lämnade in mobilen. De gjorde någon uppdatering, och sen återuppstod den! Han behövde bara lite återupplivning;)
När jag kom hem åkte jag till Hilda. Vi red upp på mon med Jeanette och Tardee, och det gick kanoners!;P Jag trodde Hilda skulle vara överpigg men hon skötte sig jättebra:)
Medan jag väntade på att toningen skulle bli klar tittade jag på idol (såklart;)). Alla mina favoriter är kvar!:D Fast idag var de flesta ganska dåliga tycker jag...
Imorgon har jag sovmorgon, jag får sova ut ända till 06.45;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0