Underbara Hilda!

Det blev en barbackatur idag. Först följde vi med Lisa och Cabben ut i skogen medan vi väntade på att Linda och Orujo skulle bli klara på plan, och sen blev det lite dressyr:) Hon lyssnade jättebra hela tiden, böjde sig i sidorna på en gång och gick i en hyfsad form. Till och med traven kändes asbra!:):) Men hon har ju fått en sån mage nu så man sitter ganska stadigt, haha;) Eftersom hon har stått ganska mycket den här veckan och vi bara har ridit ute i några veckor så känns hon riktigt positiv till all träning nu, så himla kul! Så det känns riktigt bra inför Sandra-träningen imorgon faktiskt:) Vi får se hur Sandra tycker, om vi ska prova med tränsbett eller om vi tar ett stångbett:P Det känns ju som att Hilda trivs mycket bättre med tränsbett nu än hon gjorde förut, men vi får väl se:)
Nej nu ska jag gå och göra nån nytta, kaninerna behöver nystädade burar och sen måste jag plugga inför biologiprovet på onsdag...:/
Och förresten, ni som vill att jag ska skriva om nåt annat än hästar kan ju ta sig nånstans. För det enda "tipset" jag har fått är dagens outfit, och hur fjortis är inte det då?;) Och det finns ju faktiskt inlägg som inte handlar om hästar, så ni kan ju börja med att kommentera dem och visa intresse. Kunde ju vara kul om ni läste bloggen över huvudtaget också, hahaha^^ Så än en gång får jag följa min filosofi; tycker du inte om mig som jag är, är det inte mig du tycker om. Men jag har ju faktiskt några läsare som är asduktiga på att kommentera, så tummen upp till Linda, Dafna, Sanna och Ida!:)


Kommentarer
Postat av: Dafna

Du kan skriva om folk. Alltså snälla grejer eller något roligt.

Folk tycker ju om att läsa om sig själv :P

Human nature is ego :P

2009-10-18 @ 19:46:22
Postat av: Sanna

Haha, förstår det =P men ja blev avis =/ vill oxå ha en sådan bra sits;)

2009-10-18 @ 20:09:44
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha human nature is ego, det stämmer bra det!;) Men vad ska jag skriva då? Vad skulle du vilja läsa om dig själv t.ex?:P

Sanna; Nej min sits är inte bra, det är bara det att man sitter stadigt på Hilda nu när hon är så tjock...;)

2009-10-18 @ 21:07:58
Postat av: Sanna

hahha okey ;)

och jag har samma problem, skriver typ bara det jag gör med Rayo =o

2009-10-18 @ 22:25:33
Postat av: Ida

oh yeah ;) of course!

2009-10-18 @ 22:33:54
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

bra kommenterat med att antingen gillar dom dig som de är annars kan de ju vara för om ditt stora intresse är hästar så är de ju de går liksom inte att "låssas" gilla annat gör de inte passa visa personer ;0) Slimpelt!

2009-10-18 @ 23:11:15
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Dafna

Vi är ju lite så där. Sätt in fler bilder. Om du rider visar du en bild på hästen du red eller något :P

Skriv till folk du inte känn på bilddagboken. Läs min blogg, haha

skriv om estebans fest:P kanske något roligt som hänt i skolna och ta med något namn. Skriv typ 50/50 om hästar och vardagsliv. Skämta om att du typ alltid spyr när du borstar tänderna... vet inte :P

2009-10-19 @ 20:18:14
Postat av: Sandra

Hahaha du är ju lite speciell du Dafna;) Jag tror ju knappast att folk jag inte känner skulle gå in och läsa min blogg bara sådär;) Och jag hade faktiskt tänkt skriva om klassfesten, men jag trodde inte jag skulle kunna åka så då har jag inte orkat:P Och sen har jag ju lagt in bilder på både Hilda och Rayo, som är de enda hästar jag har ridit och har bilder på;) Men jag ska försöka skärpa till mig lite med bloggen så det blir roligt för alla att läsa:)

2009-10-19 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0