Nu har jag slutat rida!

...På ridskolan alltså...;) Jag red sista lektionen idag, vi hade hoppning och jag red Donnadine. Det gick ganska bra, det tar lite tid att vänja sig vid en så stor och grov häst men när man väl vant sig och fått upp farten går det undan!;) Vi hoppade serier, först 3 studs, ett galoppsprång, ett räcke, ett galoppsprång till och sist en oxer. Det flöt på ganska bra faktiskt, men så är hon en pärla i hoppningen också:)
I skolan har det inte hänt så mycket speciellt, vi hade simning på första lektionen, styrka och kondition. Jag, Dafna och typ 25 killar, det är ju perfekt!;) Hahaha^^ På biologin fick vi reda på resultatet på kemiprovet, och det gick ganska bra, ett poäng från VG så lite surt känns det men...:/ Sen tittade vi på en "film" om arvsmassa som handlade om att vad föräldrarna varit med om kan gå över till barnen på nått sätt:S Men klassen tyckte nog att det var roligare att se dokusåpan om tupparna Micke, Felix och Ture;) Så vi tittade på alla såna avsnitt istället och försökte övertala läraren om att få se ännu fler;)
Jag hatar verkligen att blogga den här tiden på kvällen, bloggen är sååå seg!:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0