No more modebloggande!;)

Det blev ingen ny modeuppdatering, men jag tror nog ni klarar er utan våra tips...;) Förhoppningsvis har Sveriges invånare bättre klädsmak än sådär^^ Menmen, bilderna från dressyrtävlingen har jag lyckats lägga in på facebook nu iaf (stort tack till Dafnas dator som inte dampar ihop som min cp-dell!) så har ni lite tid över kan ni bläddra igenom alla 130 bilder...;)
Imorgon blir det stallet igen, jag hade tänkt rida Hilda barbacka igen. Jag får se om det blir dressyr eller ute, det beror på vad vi känner för just då. Egentligen skulle nog både hon och jag behöva träna dressyr, men det är liksom inte lika roligt som att flumma runt på mon...;) Sen får jag se om jag ska följa med Sanna ut och köra Rayo. Hon har inte hört av sig nåt än, så jag antar att nån annan ska följa men vi får väl se:P
Aja, imorrn är en annan dag. Jag har iaf haft askul idag, det var längesen jag skrattade så mycket!:) Och förresten är det kung att man kan åka gratis på busskorten vi fått från skolan fast det är lov!;D Det hände en ganska rolig grej när jag och Dafna var inne på Gina Tricot^^ Vi stod och valde ut klänningarna och jag letade jättelänge efter rätt storlek innan jag sa: "Meen! Den finns ju inte i rätt storlek!!" Dafna vände sig om, valde en random klänning och så var det rätt storlek!:O Så vi skrattade åt det och sen skulle jag leta rätt på ett par tights i rätt storlek som jag inte heller hittade så när jag gått igenom hälften av tightsen sa jag till henne att hon skulle sträcka ut handen och peka på ett par, och tror ni inte hon hittade rätt då också?!:O:O Antingen har hon någon magisk kraft i sina fingrar eller så är jag väldigt dålig på att leta bland storlekar... Ska jag vara riktigt ärlig tror jag på det sistnämnda...;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0